CAMERE
SUITE
CHECK IN: 15:00 – 21:00
CHECK OUT: 07:00 – 11:00
REGULILE CASEI
REGULILE CASEI
Fiecare oaspete care va petrece un sejur la pensiune este obligat să respecte regulile interne ale unității.
CHECK IN – CHECK OUT
Rezervările se pot face pe mail, prin telefon sau pe site , folosind formularul de rezervare. In cazul in care ati facut o rezervare si nu ati achitat avansul atunci camerele rezervate sunt reținute pentru clienții noștri până la ora 17:00, în ziua sosirii. În cazul în care ajungeți după ora 17:00, vă rugăm să anunțați recepția , în caz contrar, rezervarea va fi anulată automat din sistemul nostru de rezervări.
Ziua hotelieră începe la ora 15:00. Dacă ajungeți la pensiune înainte de această oră, vă puteți primi camera dacă aceasta este disponibilă. Ziua hoteliera se termina la ora 11:00 (check-out). La eliberarea camerelor, se face verificarea acestora, iar lipsurile sau daunele provocate de client, se vor consemna într-o notă de constatare iar contravaloarea lor se va recupera integral de la client, înainte de plecarea lui din pensiune.
În cazul în care , în ultima zi de sejur , spațiile de cazare rămân ocupate după ora 11:00 , turistul va achita contravaloarea a 50% din tariful de cazare pentru spațiile astfel ocupate . După ora 19:00, camerele se vor achita integral.
Vă rugăm să rețineți că pentru copiii cu vârsta de peste 6 ani, care sunt cazați în paturile existente, se percepe un cost suplimentar.
Vă rugăm să contactaţi proprietatea pentru mai multe informaţii.
CONDITII DE REZERVARE/ANULARE
La rezervare, oaspeții vor plăti un avans de 50% din valoarea sejurului achiziționat .Valoarea rămasă se va plăti la sosire .
Condiţii de anulare: rezervarea se poate anula fără penalizare cu 7 zile înaintea sosirii. În perioada Sărbătorilor și alte perioade de sezon termenul de renunțare poate să difere, acest fapt va fi specificat în oferta personalizată a clientului.
Taxa de anulare: Dacă anularea se face in mai puțin de 7 zile înaintea sosirii sau în cazul în care clientul nu se prezintă ( noshow),nu se va returna avansul.
MODALITATI DE PLATA
Cash: Lei
Card credit: VISA, Mastercard
TICHETE DE VACANTA ( Sodexo, Edenred, Cheque Dejeuner): numai împreună cu serviciile de cazare.
Toate facturile se emit în RON, indiferent de modul de rezervare al serviciilor ( posta electronica, telefon sau online).
În cazul plății în avans, rezervările vor fi confirmate după ce avem înregistrarea banilor în contul nostru.
Facturarea se face între orele 08.00-19.00 de luni-joi. In momentul cazarii va rugam sa cereti factura. La plecări înainte de 08.00 dimineața sau la plecări după ora 21.00 vă rugăm să cereți factura de la recepție cu o zi înainte.
COMPORTAMENTUL LA PENSIUNE
Vă rugăm să respectați liniștea în hotel, să nu deranjați confortul altor oaspeți, mai ales după orele 22.00.
Totodată, oaspetele are dreptul să primească vizitatori din exterior în intervalul orar 9:00 – 20:00.
În restaurantul pensiuni vă prezentați în ținuta decenta.
Echipamentele de sport folosite pentru fotbal, tenis,baschet, volei vor fi returnate la receptie.
Halatele se cer in momentul cazarii si vor fi restituite la receptie in momentul check out-ului. Pentru deteriorarea halatelor ( vopsea, rupturi , etc) se plateste 150 lei/buc.
Daunele sau pagubele provocate vor fi plătite de către autorul acestora sau de reprezentantul lor legal.
Fumatul este interzis atât în camere cât și în spațiile publice ale pensiunii. Avem spații amenajate pentru fumători pe care vă rugăm să le folosiți. Taxa aplicabilă pentru nerespectarea acestui regulament este de 200 RON!
Vă rugăm să nu aruncati in Wc obiecte , absorbante, care ar putea conduce la avarierea sistemului de canalizare.
Nu acceptam in pensiune produse sau bauturi aduse din exterior.
SIGURANTA
Pe teritoriul pensiunii funcționează mai multe camere video de supraveghere.
La părăsirea camerelor întotdeauna ușile trebuie încuiate. Dacă părăsiți pensiunea vă sugerăm să lăsați cheia la recepție. Taxa aplicabilă pentru pierderea cheii este de 100 RON.
Este interzisă depozitarea substanțelor interzise, a materialelor inflamabile, toxice sau explozive în cameră.
Vă rugăm să nu folosiți alte echipamenete sau aparate în afara celor din dotarea camerei (aeroterma, espressor, boiler, fier de călcat). Dacă aveți haine care necesită a fi călcate vă rugăm să cereți la recepție acest serviciu.(contra cost)
În cazul în care observați o defecțiune sau un accesoriu lipsa în dotarea camerei, vă rugăm să anunțați la recepția pensiunii.
Băuturile și alimentele cumpărate din afara pensiunii pot fi consumate numai în cameră având grijă de utilitățile camerei. Pagubele cauzate vor fi plătite la plecare.
Vă rugăm să nu introduceti in pensiune armament, arme albe sau substante interzise prin lege.
RECEPTIA
Micul dejun este servit in aceasta perioada in regim de room service sau pe terasa. Se serveste intre orele 08:30 la 10:30.
Vă rugăm să nu luați în cameră alimente de la micul dejun. În caz contrar veți plăti adițional tariful micului dejun.
Dacă părăsiți pensiunea înainte de ora 08:00 la cerere vă putem pregăti micul dejun la pachet.
CENTRUL SPA
Centrul SPA este situat la demisolul pensiunii. Pentru persoanele cazate in camere economy, twin, suite, folosirea piscinei, a jacuzzi, a saunei sau a zonei de relaxare se poate face gratuit.
Program : 9:00 – 13:00 15:00-21:00
Servicii de masaj sunt disponibile contra-cost. Este necesara programare din timp.
Echipamentele și accesoriile din dotarea camerelor precum și cele din Centrul Spa vor fi folosite în mod corespunzător.
In Centrul Spa va rugam sa respectati dreptul la relaxare al fiecarui cazat. Nu faceti galagie!
Va rugam nu sariti in piscina, jacuzzi!
Va rugam in sauna sa aveti grija la soba si sa nu lasati copii sa intre!
Va rugam nu lasati copii nesupravegheati!
Nu fugiti deoarece este risc de alunecare!
Este interzis cu bauturi in sticla sau cu pahare de sticla!
Accesul la sauna se face de la 13-21 pe baza de programare.
Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati .
INTERNET
Fiecare camera are pe cuier un semn cu “Nu deranjati”.
CURATENIA
Fiecare camera are pe cuier un semn cu Curatenie , va rugam sa-l puneti pe clanta daca doriti sa se faca curat in ziua respectiva.
Avand in vedere situatia din tara nu intram in camere numai la cererea dumneavoastra.
Curatenia in mod normal se face la 2 zile. Va rugam pentru protejarea mediului sa lasati pe jos doar prosoapele pe care doriti sa le schimbam.
OBIECTE PIERDUTE
Nu garantăm siguranța pentru lucrurile uitate în cameră. Obiectele uitate de turisti se vor gasi la Receptie. Vă rugăm contactați Recepția pentru returnare. Atunci când găsiți bunuri care nu vă aparțin, vă rugăm să le predați la recepție.
PARCARE
Locuri de parcare sunt disponibile gratuit, pentru oaspeții noștri, în parcarea supravegheata video. Pentru mai multe informatii, vă rugăm să contactați Recepția.
ANIMALE DE COMPANIE
Nu sunt acceptate animale de companie în camerele noastre.
Este interzisă intrarea în restaurant cu animale de companie.
Este voie cu animale de companie doar pe terasele restaurantului.
TELEVIZIUNE
Programe TV prin cablu sunt disponibile in hotel. Grila TV o accesati apasand butonul GUIDE pe telecomanda TV.
PENTRU SIGURANȚA DUMNEAVOASTRĂ ÎN CAZ DE INCENDIU
MĂSURI DE PREVENIRE (Covid-19)
CURĂŢENIA ŞI SIGURANŢA
Spațiile noastre au fost întotdeauna curățate și igienizate . Însă acum am inclus mai multe măsuri de curățenie și igienizare preventivă, asigurand oaspeților noștri liniștea pentru a se bucura de vacanța lor.
Avem personal dedicat care se va asigura că fiecare procedură este respectată pentru a proteja fiecare oaspete și membru al echipei. Acest lucru se extinde chiar și la departamentul nostru de aprovizionare cu materii prime și consumabile.
Am stabilit anumite reguli pentru a preveni si a proteja atat sănătatea angajaților cat și a oaspeților noștri.
1. Sosirea la pensiune
VERIFICAREA TEMPERATURII PREVENTIV LA SOSIRE
Temperatura oaspeților va fi verificată la sosirea ca măsură de precauție. Temperaturile care depășesc 99.5F/37.3˚ C vor fi considerate neconforme în concordanță cu legislația actuală în vigoare. Se pot efectua controale suplimentare de măsurare a temperaturii la cererea oaspeților sau pe toată durata șederii la cererea administratorului pensiunii sau autorităților, daca există suspiciuni de îmbolnăvire.
La check-in, oaspeților li se va oferi dezinfectant de mâini, precum şi mască (în cazul în care oaspetele nu are la momentul check-in-ului, pentru a-i fi de ajutor până își achiziționează).
Recepția și zona de intrare în pensiune vor fi curățate și igienizate la fiecare 240 de minute pe parcursul zilei.
Toți membrii echipei vor purta mască în timpul serviciului și vor fi instalate stații de igienizare suplimentare pentru oaspeți și membrii echipei.
Oaspeții trebuie să păstreze o distanță de siguranța de minim 1.5m.
Cheile de la cameră vor fi dezinfectate de fiecare data cand sunt inmanate oaspetilor.
Practicile de distanțare socială şi purtarea măştii vor fi respectate și monitorizate în toate spațiile publice ale pensiunii (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare – camere).
2. Puncte de alimentație publică (Restaurant, Bar, Terasă, Bucătărie, Roomservice)
RESTAURANTUL
La intrarea în restaurant vă vom pune la dispoziție instalații de igienizare a mâinilor.
Toți membrii echipei vor purta măști și mănuși de protecție.
Toate utilajele utilizate frecvent, mașini de cafea, etc. vor fi curățate și igienizate frecvent în conformitate cu protocoalele .
Toate mesele, scaunele vor fi curățate cu soluție dezinfectantă după fiecare utilizare.
Meniurile vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare.
Articolele din sticlă sunt dezinfectate în mașină de spălat vase profesională. Toate sticlele de condimente, ulei, oțet, sare și piper vor fi curățate și igienizate după fiecare utilizare individuală.
Pahare de unică folosință sunt disponibile la cerere daca se doreste.
Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar, dozatoarele de bere.
Practicile de distanțare socială vor fi respectate și monitorizate în toate locurile de luat masa.
Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei. Ospatarii se vor spăla pe mâini și dezinfecta după ridicarea paharelor, notelor de plată etc.
BUCĂTĂRIA
Toți membrii echipei vor purta măști pentru față și mănuși.
Toate suprafețele de preparare și depozitare ale alimentelor vor fi igienizate la fiecare oră în mod regulat pe tot parcursul zilei și se notează în registre de control.
Toate obiectele de linie: căni, tacâmuri, șervețele și tăvi vor fi îndepărtate atunci când nu sunt utilizate.
ROOMSERVICE
Toate echipamentele vor fi igienizate înainte de pregătirea şi setarea pentru serviciul la cameră.
Ospătarii, vor purta măști si mănuși de unică folosință pentru a colecta tăvile.
Toate ușile, mânerele și suprafețele de contact vor fi igienizate .
Tăvile pentru mâncare vor fi amplasate în fața ușii de la intrarea în cameră – pe hol si notificate pentru preluarea de către ospătari.
3. Întreținere mentenanță
Toți membrii echipei vor purta mănuși și măști pentru față. După fiecare intervenție suprafețele vor fi dezinfectate.
4. Camere de oaspeți
La fiecare nivel oaspeții vor găsi recipiente cu dezinfectant.
Toate lenjeriile de pat vor fi curățate şi dezinfectate. Toate saltelele vor avea protecție de saltea.
După curățarea completă a fiecărei camere, ușa va fi blocată pentru a certifica faptul că nimeni altcineva nu a accesat spațiul de cazare până la sosirea oaspeților. In camera se va face si o dezinfectarea folosind lampa dezinfectanta cu tehnologie UV-C si Ozon care asigura dezinfectarea completa a spatiului.
Echipa de menaj va fi echipată cu mănuși de unică folosință , mască de protecție. Se igienizează toate echipamentele (mopuri, găleți de mop, etc.) cu agenții de curățare și de igienizare recomandați.
Curatenia in camera se face la cerere.
5. Membrii echipei
Sunt instruiți unde se află cele mai apropiate stații de dezinfectare a mâinilor. Vor purta echipament de protecție și mănuși în orice moment, în funcție de cerințele postului.
Având temperatura controlată înainte de a intra în tură, monitorizăm permanent starea de sănătate a acestora. Pentru a ne asigura că toți membrii echipei rămân sănătoși .
Tot personalul a fost instruit să respecte recomandările de prevenire .
6. Toalete publice
Toaletele publice sunt dezinfectate la fiecare oră.
7. Furnizori și primire marfă
- Limitarea contactului fizic;
- Sanitarizarea tuturor punctelor de atingere, inclusiv a echipamentelor, spațiilor de depozitare și zonelor de acces;
- Se va efectua îndepărtarea tuturor ambalajelor exterioare la livrare pentru a elimina orice contaminare.
9. Toate zonele publice (holuri, scări etc.)
Toate zonele publice vor fi dezinfectate la un interval de 5 ore.
10. Magazii, zonă acces personal etc.
Toate aceste zone vor fi dezinfectate zilnic.
11. Locurile de joacă pentru copii – extern
Vor fi dezinfectate zilnic
OBLIGAȚII ALE OASPEŢILOR ÎN CONTEXTUL COVID-19
- Au obligația să respecte permanent, întocmai și pe deplin regulile de igienă personală și măsurile de protecție, indiferent de momentul din zi, oriunde în incinta Pensiunii Andreea.
- Să ia notă și să accepte regulile precizate încă de la confirmarea rezervării, privind o serie de proceduri impuse tuturor oaspeților în incinta, privind atât interacțiunea cu angajații și ceilalți oaspeți, cât și deplasările și activitățile personale în spațiile publice.
- Să accepte că încă de la sosirea să se supună regulilor instituite privind accesul, verificarea temperaturii (care nu trebuie să depășească 99.5F/37.3˚C) și completarea corectă a unei declarații pe proprie răspundere privind starea de sănătate și trasabilitate.
- Orice suspiciune privind starea de sănătate a oaspetelui (simptome specifice COVID-19) va fi comunicată imediat conducerii sau personalului de la recepție şi va respecta întocmai recomandările personalului .
- Să accepte ca în incintă să poarte mască în toate spațiile publice (spații publice sunt socotite toate celelalte spații, altele decât cele de cazare) și să folosească dezinfectantul pentru mâini.
- Să accepte că anumite servicii dedicate tuturor oaspeților ar putea fi asigurate la intervale orare diferite, pentru a putea astfel asigura distanțarea fizică necesară în toate spațiile publice.
- Să accepte că noile proceduri de lucru impun reducerea semnificativă a interacțiunii cu angajații, aceasta nefiind o lipsă de interes sau ospitalitate. Să accepte ca toți angajații poartă mască.
- Să respecte distanța de siguranță în raport cu angajații și ceilalți oaspeți (minimum 1,5m).
- Oaspeții vor încerca, pe cât posibil, să-și restrângă deplasările în incinta numai pentru accesul la serviciile necesare sau achiziționate.
- Să se spele regulat pe mâini cu apă și săpun minim 20 de secunde și să folosească produse dezinfectante.
- Se recomandă ca oaspeții să aibă asupra lor un produs de dezinfecție pentru uz propriu și să-l utilizeze frecvent, precum și măști de protecție (acestea nu sunt puse la dispoziție de către pensiune).
- Să nu își atingă ochii, nasul și gura cu mâinile nedezinfectate. Să nu strănute sau să tușească neprotejat.
- Pentru orice plată se recomandă utilizarea cardului de credit.
- Dacă în termen de 14 zile de la check-out sau folosirea serviciilor turistice oaspeții dezvoltă simptome specifice COVID-19 sau sunt testați pozitiv, aceștia au obligația să anunțe imediat conducerea prin e-mail la adresa: pensiunea.andreea@yahoo.com.
ACCEPTĂM VOUCHERE DE VACANŢĂ.
