Contact Pensiunea Andreea Baisoara

VĂ MULȚUMIM PENTRU INTERESUL ACORDAT PENSIUNII ANDREEA

Dorim să vă oferim asistență și informații, iar experiența dumneavoastră cu noi să fie una pozitivă.
Pentru a rezerva on-line accesați pagina de rezervări sau ne puteți contacta între orele 8:00 și 21:00 la numărul de telefon +40 744 555 621 (Nicula Daniela).

Pentru a aplica la locuri de muncă la Pensiunea Andreea, vă rugăm să ne contactați pe mail: pensiunea.andreea|at|yahoo.com

În cazul în care doriți să trimiteți o întrebare generală sau un comentariu, vă rugăm să completați informațiile de mai jos.

Vă mulțumim!

LOCALIZARE

Pensiunea Andreea este situată la o distanță de 56 km de Cluj-Napoca, la 53 km de Turda, la 112 km de Peștera Ghețarului de la Scărișoara, 42 km de Cheile Turzii și la 55 km de Salina Turzii.

TRASEUL CE TREBUIE URMAT DE LA AEROPORTUL AVRAM IANCU CLUJ:

1. Când ieșiți de la aeroport, o luați în dreapta pe Strada Traian Vuia/DN1C/E576 și mergeți drept înainte spre str. Aurel Vlaicu – 5,7 km.
2. Ajungeți la primul sens giratoriu din Piața Mărăști, urmați a 2-a ieșire spre Bulevardul 21 Decembrie 1989/DN1C/E576 – 1,6 km.
3. Continuați drept înainte pe Bulevardul 21 Decembrie 1989/DN1/E60/E81, str. Memorandumului, str. Moților – 3,1 km.
4. Româneți pe partea stângă pentru a continua pe Calea Mănăștur/DN1/E60 și continuați drept înainte pe Calea Florești, spre Florești – 8,7 km.
5. Dupa ce ieșiți din Florești la sensul giratoriu urmați a 2-a ieșire spre Luna de Sus și continuați înainte pe Strada Principală/DJ107M spre Vlaha, Săvădisla, Lita, Liteni, Săcel, Băișoara – 24,2 km.
6. Când intrați în comuna Băișoara la a doua stradă de pe dreapta virați la dreapta și continuați să mergeți înainte pe Strada Principală/DJ107R trecând prin satul Muntele Băișorii – 13,2 km.
7. În Stațiunea Muntele Băișorii continuați drept înainte pe Strada Principală/DJ107R, după ce treceți de Cabana Militară imediat pe stânga este Pensiunea Andreea – 4km.

TRASEUL CE TREBUIE URMAT DE LA TURDA:

1. Ieșiți din sensul giratoriu și continuați spre Strada Alba Iulia E81/DN1 – 2km.
2. O luați la dreapta urmând ieșirea spre DN75 către Câmpeni în 600 m.
3. Rămâneți pe partea dreaptă la bifurcație și intrați pe DN75, treceți de Comuna Mihai Viteazu, Buru – 16,9 km.
4. În Buru virați la dreapta pe DJ107M, treceți prin Surduc, Iara, Comuna Băișoara – 14,2 km.
5. Când ajungeți în Comuna Băișoara virați la stânga pe Strada Principală/DJ107R.
6. Continuați să mergeți înainte pe Strada Principlaă/DJ107R, trecând prin satul Muntele Băișorii și Stațiunea Muntele Băișorii – 13,2 km.
7. În Stațiunea Muntele Băișorii continuați drept înainte pe Strada Principală/DJ107R, iar după ce treceți de Cabana Militară imediat pe stânga este Pensiunea Andreea – 4km.