Contact Pensiunea Andreea Baisoara

VĂ MULȚUMIM PENTRU INTERESUL ACORDAT PENSIUNII ANDREEA

Dorim să vă oferim asistență și informații, iar experiența dumneavoastră cu noi să fie una pozitivă.
Pentru a rezerva on-line accesați pagina de rezervări sau ne puteți contacta între orele 8:00 și 21:00 la numărul de telefon +40 744 555 621 (Nicula Daniela).

Pentru a aplica la locuri de muncă la Pensiunea Andreea, vă rugăm să ne contactați pe mail: pensiunea.andreea|at|yahoo.com

În cazul în care doriți să trimiteți o întrebare generală sau un comentariu, vă rugăm să completați informațiile de mai jos.

Vă mulțumim!

Disclaimer: Înainte de a ne trimite datele tale de contact, ia în considerare faptul că trebuie să citești Politica de confidenţialitate, plus că îți promitem pe această cale că aceste date nu vor fi păstrate, prelucrate sau înstrăinate ci vor fi folosite o singură dată pentru a te contacta ca urmare a solicitării tale.

Daca nu eşti de acord să ne trimiţi datele, ne poţi contacta la numărul de telefon: +40 744 555 621.

LOCALIZARE

Pensiunea Andreea este situată la o distanță de 56 km de Cluj-Napoca, la 53 km de Turda, la 112 km de Peștera Ghețarului de la Scărișoara, 42 km de Cheile Turzii și la 55 km de Salina Turzii.

TRASEUL CE TREBUIE URMAT DE LA AEROPORTUL AVRAM IANCU CLUJ:

1. Când ieșiți de la aeroport, o luați în dreapta pe Strada Traian Vuia/DN1C/E576 și mergeți drept înainte spre str. Aurel Vlaicu – 5,7 km.
2. Ajungeți la primul sens giratoriu din Piața Mărăști, urmați a 2-a ieșire spre Bulevardul 21 Decembrie 1989/DN1C/E576 – 1,6 km.
3. Continuați drept înainte pe Bulevardul 21 Decembrie 1989/DN1/E60/E81, str. Memorandumului, str. Moților – 3,1 km.
4. Româneți pe partea stângă pentru a continua pe Calea Mănăștur/DN1/E60 și continuați drept înainte pe Calea Florești, spre Florești – 8,7 km.
5. Dupa ce ieșiți din Florești la sensul giratoriu urmați a 2-a ieșire spre Luna de Sus și continuați înainte pe Strada Principală/DJ107M spre Vlaha, Săvădisla, Lita, Liteni, Săcel, Băișoara – 24,2 km.
6. Când intrați în comuna Băișoara la a doua stradă de pe dreapta virați la dreapta și continuați să mergeți înainte pe Strada Principală/DJ107R trecând prin satul Muntele Băișorii – 13,2 km.
7. În Stațiunea Muntele Băișorii continuați drept înainte pe Strada Principală/DJ107R, după ce treceți de Cabana Militară imediat pe stânga este Pensiunea Andreea – 4km.

TRASEUL CE TREBUIE URMAT DE LA TURDA:

1. Ieșiți din sensul giratoriu și continuați spre Strada Alba Iulia E81/DN1 – 2km.
2. O luați la dreapta urmând ieșirea spre DN75 către Câmpeni în 600 m.
3. Rămâneți pe partea dreaptă la bifurcație și intrați pe DN75, treceți de Comuna Mihai Viteazu, Buru – 16,9 km.
4. În Buru virați la dreapta pe DJ107M, treceți prin Surduc, Iara, Comuna Băișoara – 14,2 km.
5. Când ajungeți în Comuna Băișoara virați la stânga pe Strada Principală/DJ107R.
6. Continuați să mergeți înainte pe Strada Principlaă/DJ107R, trecând prin satul Muntele Băișorii și Stațiunea Muntele Băișorii – 13,2 km.
7. În Stațiunea Muntele Băișorii continuați drept înainte pe Strada Principală/DJ107R, iar după ce treceți de Cabana Militară imediat pe stânga este Pensiunea Andreea – 4km.